Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Friday, January 7, 2011

senang menang..

aku nak citer pasal tebiat nie..ke memang dah jadik habit manusia...dah senang lagi nak senang..aku pon x paham ape yang aku nak citer..asalnye memang nak lepaskan geram atau nak bagi pendapat??aku pon tak tau...aku x paham ade jugak manusia dalam dunia nie yang datang keje atau buat keje tanpa buat keje!!paham??xpaham sudah..cmne aku nak explain nie..erhmmm..aku bagi CONTOH actually aku pon keje gak ade gak memulau..kejap2 bukak blog yang aku suke..then bace...kalo tak pon carik ape yang aku suke..pastue jalan2 pi berborak..kadang2 curik kuar..(halamak kantoi)tapi aku buat keje aku hape???tak pon aku nyusahkan orang...keje aku tak siap tak de pon aku arahkan sesiapa tolong aku buat...cam ne tue???erk...dah cam keling plak aku nie..mentang2 la dapat asben ala2 rupa mamak gitus...wah...ntah aku x paham la lumrah manusia..diibarat kan dah senang lagi nak senang sampai menindas orang laen..ha cm tue lah...ade ke manusia cam nie..jawapan nye..yes...memang ade pon..sekeliling aku sume ade...aku henget memang die dilahirkan untuk mengarahkan orang wat itu dan ini...hurmm..

*p/s..kalo dah keje ko jgn la menyusahkan org laen suh buat..masing2 punye keje..masing2 buat..

No comments:

Post a Comment