Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Friday, January 7, 2011

azam tahun 2011

masih tak terlambat aku nak masukkan cite aku untuk azam tahun baru..AZAM TAHUN 2011..tiap-tiap tahun pon aku ade azam..ade yang tercapai ade yang tak tercapai..tapi AZAM UTAMA aku untuk tahun 2010 belom tercapai..akupon tak tau tahun bile la azam aku nak tercapai...

 azam pertama aku ialah nak kurus badan untuk tahuan nie..
 nak DIET???boleh ker??sekarang nie aku asal tengok mesin penimbang je serta merta aku jadi seram  sejookkk...mak..TULUN2..cm ne la aku nak wat nie..bolehke aku kurus tahun nie...kate nak ngandung...
 cm ne aku nak jadikan badan aku cm...huaaaa......mak TULUN....
 sebak dada aku bile taip perkataan KURUS nie...
p/s untuk diri sendiri..ana..behave urselef yerk...kuang..kuang..kuang..

No comments:

Post a Comment