Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Friday, January 7, 2011

malam rabu yang penuh tragis...

wah selalu orang citer malam jemahat..nie biau aku pulak bukak citer malam rabu..citer cam nak blues..kihkihkih..citer die cmnie..disebabkan kebizian asben aku yang terlampau..xo tak pat nak beli satu pon barang sekolah dhiya sampai cekgu die berkali2 cakap suh bawak beg besau...dhiya pi sekolah bawak beg spongebob..so dan dan tue la die nak masukkan towel..masukkan baju..masukkan syampoo...masukkan botol air..masukkan botol sus..bantal busyok..masukkan bantal x busyokk..dapat BAYANGKAN berapa nyer loghat anak aku nak pi sekolah???dapat bayangkan berapa nyer banyak BARANG die nakbawak pi sekolah ngan saiz beg spongebob die yang ala2 30x30 tue?huh..sebijik perangai maziana(ayat yg selalu asben aku kuarkan bile dhiya buat perangai)kihkihkihkihkih..abeh abg tu baek sangat ker???kuang..kuang..kuang...derhaka yerk??hihhi..ha tengok aku dah merepek??ha..sambung balek..malam tue mase nak tdo(ha dah piki laen le tue???)...tetibe..dhiya nangis..

daddy:dhiya ni nape plk nangis?????

mommy:???????????????

dhiya:dhiya nak beg baru....kawan dhiya sume ade beg baru...

daddy: yelah nanti kite pi beli beg baru....

mommy:dalam hati(padan muka ko abg!!!sellalu bizi..hamek obat)

dhiya:daddy asik keje luar je..

mommy:kihkihkihkihkih...dalam hati(bijak ank aku cakap)

daddy : yelah esk daddy janji kite pi beli k...


then kejadian seterusnya pada hari kamis...

asben:ayg balek nanti siap2 erk..kite pi beli beg anak..

aku:yelah..nak balek kol bape tue suh siap2?

asben:ari nie abg balek cepat cikit la..

aku:ye ker(dalam ati tgk ajelah)


last2 col dekat col 8.20pm tbe umah...pastue rushing pi beli beg dhiya kat jusco...sooooooo...tguuuuu...aku akan upload gambar dan babak2 pilih memilih antara daddy dan dhiya...

2 comments:

  1. u ni x tahu malu ke story
    hal2 dalam bilik untuk tatapan org...

    ReplyDelete
  2. ADE I KESAH??KALO U X SUKE BACE U BOLEH OUT...DIS WAN IS MINE SO????I PUNYE SUKE LA I NAK TULIS APE PON...TQ 4 READING...-)

    ReplyDelete