Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Wednesday, January 12, 2011

sambungan citer ale-ale

 http://mrsfadzlan.blogspot.com/search/label/family ikutilah sambungan cerita sayer...hahahahhah..last week ke last 2 weeks agaknye aku ade masukkan entry pasal ale2...mak aku bersama adek2 nyer gigih mencarik ale2..kate nyer kat kuala linggi..aku pon x sure...start dari ari tu...dieorg nie pantang ade mase akan gigh beramai-ramai mencarik ale2....moh tegok gambau aku yang sedang menikmati kemanisan ale2 yang fresh dari laut...ermmmm....


 ha nie la ale2 yang aku maksudkan tue..setengah baldi..hasil pencarian mak ku...


 fokus..fokus...


 dhiya da pikir nak masak hape....(nak masak ape??mengacau adelah...)


 ha kan aku dah kate...chef dhiya in da house..dengan serai die cuci..takut nak pegang..sebab benda tu cam gerak2..


 dah puas cuci ngan serai ngan garfu plaks..adoyaiiii..anak ooo anak...


 ha pastue dah berani la plak pegang...


 masak ale2 nie half2 sebab sikit lagik mak aku simpan untuk kakak aku...masak masak nie die punye bau sangat la harummm...arghhh...sangat berselera waktu nie...


 masih menjalankan kerja-kerja mencuci..hahahhahahahah


 ha....kan aku dah kate..bersila aku ngan anak2 buah aku makan benda nie..memang marveles gile la die nyer rasa...manis tue..memang la org kate makanan laut kalo fresh memang terasa kemanisan nyer...


 nie chef dhiya yang makan sambil mengirup kuah...


 bersih siot...sumpah sedap...


 sedap sehingga menjilat jarikan????

No comments:

Post a Comment