Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Wednesday, January 12, 2011

dhiya dan bag barbie nyer...

ikuti sambungan http://mrsfadzlan.blogspot.com/search/label/dhiya...so ari kamis tue dah la aku  ngan dhiya tggu asben aku yang balek lewat...tbe kat jj mase tue dah col 9pm...disebabkan daddy dah janji ngan dhiya...so terpaksa lah..kang ank aku buat drama babak 2 plaks...


 muka boring sepauh mengantuk dan separuh gumbira...nampak tak image daddy kat machine ATM..ape buat tue??


 tempat yang dituju adalah kat bag barbie side...hurmmm...abehla daddy...


 pilih yang nie mula2...alamak sekali harga 3 angka da...mengalahkan harga bag budak sekolah betol...senyum dalam terpaksa ye abg??


 mula2 tbe jew...nak sambau beg yang nie..pastue saje jew..survey2 kat bag barney side kat beg princess side..kat beg dora side...

dialog:

daddy: dhiya awak nak bag nie x?lawa tau(bag barney)
dhiya: takmo dhiya nak bag barbie.....
mummy: budak nie betol la....

 daddy: dhiya nak bag dora?
dhiya: takmo dhiya nak bag barbie la D..

daddy : dhiya nak bag princess tak??
dhiya : takmo la..dhiya nak bag barbie..





kalo ikutkan haku nak bag nie...tapi tak sepadan ngan dhiya nyer age...harga pon buley tahan...


ya pujukan akhirnye berjaya...bag dora...tapiiiiiiiiiii...........


bag dora...yessssssssss...........


tapi aku ngan asben pikir balek kalo amek bag dora kang..kalo dah balek kang die menangis ..anak haku nie suke loktang..buat die nak nak bag barbie satu hal plak..lalu bermula lah sesi pujuk memujuk....


kata sepakat belom dicapai...pilih la aku...huaaaa............


final decission from dhiya...

dialog again:

dhiya:ok la dhiya rase dhiya nak bag barbie yang nie la..


ha??aku pandang asben aku..asben aku pandang aku...alah beli je lah..anak pon bau sowang boleh la...esok2 dah berderet-deret..bengkok asben aku...mengigil kuar duit..untuk bag tue??berbaloi ker??untuk dhiya tak pelah..gik pon bukan aku yang kuar duit..hihihihihi...(dalam nada derhaka!!!!hahahahah)derhaka la tue..


terletaklah akhirnya bag dora tue dan diambil la dhiya bag barbie dengan muka yang penuh bercahaya..(wah ayat nak skema beb..)


last posing ngan bag dora yang tak jadik beli...


pesanan daddy untuk anak nyer..hahahhaha..


sebelom buat last decission..haruslah dicomparekan dulu...itulah asben aku...
lepas bayau bag tue........

dialog:

dhiya: daddy pasnie ape plk ek???
daddy: ape lagik plak??balek la....

dhiya wit her barbie bag...muka kepuasan..


No comments:

Post a Comment