Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Saturday, January 1, 2011

bubby 2010 & welcome 2011

pejam celik...pejam celik...dah ke tahun 2011 upe nyer...hurmm...so many memories in 2010...aku rase tahun 2010 adalah yang pling bermakna dalam idop aku dan keluarga terutama mak....banyak giler benda yang berlaku dan aku banyak gile merasa kehilangan tahun 2010..antara nya...pergi nyer seorang insan bernama bapa dalam idop aku...pd 1 MEI 2010..perginya nenda(baba aku nye mak) 12 ari selelpas baba aku meninggal 12 MEI 2010..dan aku keguguran pada bulan NOVEMBER...lost my baby...memang manyak sangat yg aku hilang pada tahun 2010..pasrah walaupon itulah yang tertulis...wah...(aku tgh sentimental nie...)2 ari lepas aku mimpi baba aku dan pagi nie sebelom bgn solat subuh pon aku mimpi arwah gak...mybe..aku terlalu windu kot...anak bongsu la kaekan..hihihi...ape pon al-fatihah untuk arwah...
tahun baru pon dah muncul dan aku harap insyallah segala azam yg aku pendam untuk tahun 2011 akan tercapai...aku nk  mengandong tahun 2011...aku nk kurus..erkkk...boleh ker..nak kurus pastue nak ngandung????hurmmmm.....nak lebih bermotivasikan diri...dan harapan aku agar rezki kami sekeluarga lebih melimpah ruah untuk tahun 2011 nie...so hapie new year 2 all!!!!!!!!!!!!!!!!!

*

*

*


*

*

*

*

*

BUBBYE 2010

n



n



n



n


WELCOME 2011

No comments:

Post a Comment