Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Wednesday, January 12, 2011

nape NIE?????

huuuuuuuaaaaa.....nape aku nie..malas kah?sakit kah?demam kah?nape aku nie..sekang dah macam-macam mood muncul nie...

 copy from google

kat mane la otak aku berada sekang nie...nape ngan aku nie...macam-macam mood ade nie ha...

 copy from google

mood kalo berangan paling besh la...kalo aku jadik DATIN..aku nak duduk umah...x payah pening-pening nak pikir ape-ape...
bermanje-manje ngan asben...
pastue boleh dating bile-bile aku suke...
ade opis boleh masuk sesuka ati...
bile-bile nak hangout ngan members-members sekuka hati pon boleh....bboleh antau n amek dhiya dari sekolah...x de belanjawan dalam kamus idop!!!
dah..yang tu la berangan paling besh sekali...

tapi

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

sekang aku tengah sakit gigi..sakit mulut...sakit tekak...huaaaaaaaaaaaaa...

 copy from google
 copy from google



SEBENAR NYE AKU NAK CAKAP AKU SEDANG SAKIT GIGI..sob...sob...sob...


**sakit gigi adalah sakit yang paling sakit!!!!!!!!!motif???(^^)

No comments:

Post a Comment