Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Thursday, December 16, 2010

talentime at MCD Melaka Sentral

TALENTIME dianjurkan oleh MCD Melaka Sentral...walaupon dah lapok citer nie aku masih bersemangat gak nak tulis sebab aku bangga ngan ank aku yang berani....seminggu sebelom pertandingan bermula..kak long aku(principal taska tempat dhiya sekolah)dah inform aku kate die nak antau dhiya wakil taska ke pertandingan tue..aku cam nk ke tidak...atlast cobe2 la nak antau...perghhh...masa tue pagi2 dah bangun..dalam ati aku tuhan jew yang tau betapa nyer...

*

*

*

*

*

*

last2 tbe jew kat Melaka Sentral kebanyakkan mata orang kat situ banyak memandang dhiya..cm mn aku perasan??tentu la anak aku..aku tau la..hhihihi...pagi tu aku pakaikan die jubah itam...tudung itam..sesuai ngan cerita yang akan di perdengarkan nanti....
Then tbe2 jew..daftar nama..then principal dhiya inform aku yang dhiya peserta paling kecik sekali..huh???sume yang ade dah berdebar....dhiya peserta yang ke-10...tapi tbe2 tgh dok leka layan berdebau nie..emcee umumkan" peserta seterusnya adalah peserta paling kecik..die dah ckp kat cekgu die die dah tak tahan nak shee2 so die nak wat performance dulu..dipersembahkan adek nur dhiya marissa berusia 3 tahun dari taska anakku sayang yang akan menyampaikan syair.."perghhhh...mummy..daddy..maklong...makngah..sume..jantung dah bagai nak gugur nie..die leh wat selambe jew naek  pentas...bangga nye aku n say dats my daughter...

*

*

*

Tbe masa umukan pemenang..dari tempat ketiga dimenangi oleh Nur Dhiya Marissa..arghhhhh....anak aku da...tak expect pon sebab die paling kecik sekali....rezki..dapatlah set happy meal..piala dan sijil...hihi..kecik2 dah ade sijil..so..layan la gmbr yang sempat aku upload nie..

*

*

*

*

 *

*

*



ha...there..dhiya..tudung die dah bukak..panas..tinggal scraf jew..

dhiya wit her principal TASKA ANAKKU SAYANG Cekgu Mas(merangkap kakak aku)

No comments:

Post a Comment