Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Monday, December 13, 2010

nUR DhiYa MarISsA

14 FEBRUARY 2007
JAM 11.13 PAGI
MAHKOTA MEDICAL CENTRE MELAKA
VACUUM
3.75 KG
NUR DHIYA MARISSA BINTI MOHD FADZLAN

kuat merajuk...sensitive...manje ngan daddy..kadang-kadang jew ngan mummy...pandai menari n tak boleh dengar muzik pasti akan bergoyang....suka perhatikan orang sebelom menjadi lebih rapat..suka jelous..
insyallah seorang anak yang kuat ingatan..akan menjadi anak yang solehah dan berjaya dalam hidup
(aku selalu teringat kata arwah baba aku yang anak aku adalah seorang yang sangat kuat ingatan nyer dan bijak)
amin....









mummy...sgt garang ngan dhiya..sebab daddy dah lembut xo mummy cannot give u change dear..hihihii..kena ade kontra...walaupon kadang2 terlebih garang..hihii...juz 4 u dhiya..mummy ngan daddy akan cube yang terbaek dalam membesarkan dhiya..amin...

kejap jew dah nak masuk 2011 bermakna dhiya dah 4 tahun...membesarkan dhiya adalah sangat mudah walaupon ade mase nyer aku jadik singa lapau..hahahah..pejam celik dah ke zaman kanak-kanak rupa nyer dhiya...aku ngan asben dah ade pelbagai rancangan untuk dhiya dan kami harapkan kami akan mampu memberikan yang terbaek untuk nyer...

dhiya aku masukkan ke sekolah pada awal tahun nie...2010 januari sebab pada aku dhiya harus ke sekolah seawal 3 tahun kerana masa tue adalah yang paling bagus untuk dhiya bergaul ngan orang ramai..tanpa ade perasaan takut..pada mula nyer aku macam ibu2 yang laen jugak takut...tapi aku kikiskan perasaan tue..aku terpaksa amek cuti 5 hari untuk nak sesuaikan dhiya ngan taska die...masa tue aku terpaksa ulang alik dari umah mertua aku sampai ke umah mak aku..coz dhiya sekolah kat taska maklong die..then finally..dhiya totally change dari seorang yang takut orang kepada berani..kenapa aku cakap berani..coz sebelom dhiya pi sekolah die memang takut tengok orang..then bile die dah sekolah..die jadi berani semacam..bayangkan masa tu dhiya wakil taska untuk pertandingan talentime MCD kt Melaka Central..die paling peserta paling kecik antara 12 peserta then finally die pat no3..huh!!thank god..mase tue kami semua yang kt bawah nie dah berpeluh2 mentara nk tggu giliran die..last2 die rilek jew...then bile die naek stage spontan aku ckp OMG dats my daughter....thanks to teacher2 yang approach die sampi cm tue sekali..n also thanks to my sista kak long @ cekgu mas...semoga jasa kalian mendidik anakku..mendapat rahmat dari nyer..

No comments:

Post a Comment