Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Thursday, December 9, 2010

majalah mingguan wanita

Mingguan Wanita adalah majalah kegemaran aku..aku memang jarang ketinggalan membeli majalah nie..siap wat koleksi lagik sampai ngan asben aku pon dah terpengaruh ngan aku bace majalah nie..majalah mingguan wanita nie memang banyak informasi pasal perkahwinan dan banyak yang kite boleh pelajari...pendek kate memang padat la informasi dalam nie walaupon die nyer page nmpak nipis.....sume pasal ilmu rumahtangga memang terkandung dalam nie..pastue segala iklan kecantikan diri dalam dan luar suami dan isteri..anak dara dan bukan erkk...hihihi..sume iklan ade...page y ang paling aku suke bace adalah Wanita Cemerlang..Wanita dan Bisnez..Fesyen..Info Sehat..eh..pendek kate sume la...cube korang beli pastue bace isi nyer..

2 comments:

  1. akak pun suka tumpang baca majalah ko nie ana...ko rajin beli akak rajin tgk yea..

    ReplyDelete
  2. hahhaha...itu harus..share ilmu la kak...

    ReplyDelete