Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Friday, December 17, 2010

geng SPA Q kotra..2007-2008

perghh..ari nie aku ade permintaan dari kak ira supaya masukkan entry pasal die so aku copy paste gambar dr Fb die untuk dijadikan cerita hangetttt!!!hahahahaha...antara tempat keje aku paling lame sekali yang aku bertapa..sayang nak  tinggalkan kengkawan..tapi disebabkan aku pat keje gomen..aku pon berhenti ler..x de masa aku nak buang tenaga keje ngan tauke kedekot..taek idung masin..
masa aku kat kotra dulu keje aku kerani pencacai kat department marketing..hurmm..uruskan sales marketing nyer org..kerenah memang berbagai..maklumla..kan..pastue kira masa aku keje kat kotra nie aku boleh di ketegorikan dalam golongan yang  hampir obesiti la...kire ok la berat aku dulu dari sekarang nie..bak kate asben aku keje gomen ape lah sangat..duduk jew..memang la demok!!!banyak la..dulu boleh la kate duduk..sekarang....hurmm...boleh tahan la....
kat kotra pharma dulu aku ade geng SPA Q cakap je name kiteorg...satu kotra kenal..hua..hua..hua...walaupon aku belom setahun jagung keje kat ctu...perghh...glamour mak u...uikkksss...
psssstttttt...nak tahu dulu masa aku keje situ ade admire aku..budak technician..gambut perang..ingt aku belon kawen..hahah...sekali dah kawen da...kecewa member..die pon budak baru gaks...last2 sebulan keje..terus berhenti budak tue..siap tunggu aku kat punch card gik..sumpah abg i tak curang k!!I LURVE U tau...kihkihkih...mase kat stu memang gamai yang ingt aku belom kawen..tak tau pasal ape...childlook kot..erkkk....
kat sane aku ade 3 org mmbr SPA Q..nak tau nape SPA Q sebab mase tue tgh top citer SPA Q..so ape gik gediks la...hahahahahah...kak ira..taiko kami..anak2 buah aku..kak ita..ngan kak fisha..ermmm...sume dah berhenti cume yang stay kat situ dak ita sorang jew.......kak ira nie kire geng diet aku la..tapi die dah kurus aku jew yang bertambah!!!!!!!!!!!!!!argghhhhhhhhhhhhhh...tension la aku bile cakap pasal berat nie...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

kat sana aku pembantu kak ira walaupon aku bukan receptionist tapi bile kak ira x datang jer..linnet mesti pi kat aku cakap"ana nanti u turun bawah jaga talipon..itu ira tak datang"huh!!!lemah aku...sampi aku marah2 kakak HR hihi...sebab aku banyak kije laen..tipon plak nak die suh jage...asyik schedule receptionist kalo kak ira x de nama aku je banyak...geram....tp tak simpan hati pon..dah lepas pon...
so layan jew gambau nie..

 kak ita..saya yang tengah2 tue..n kak ira..nie la tempat receptionist merangkap tempat lepak...

 ha nie aku ngan kak ira...masa nie die nak berak..sempat gik..erkkk...ye ker???anting2 tue tengok...ngancam u...dulu pantang nampak anting-anting..hahahha...jangan marah erk kak janji i dah tempel gambau u kat cnie....

ha mase nie aksi lakonan aku yang berkesan..ngan uniform kotra...ade gik tergantung dalam almari aku..terbaek...hihihihihiihi...mmg cm nie pon kalo aku duduk depan...

No comments:

Post a Comment