Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Sunday, December 5, 2010

Kolej Teknologi Islam Melaka 2002-2005 in Memories..

nie sume memories ngan member2 kolej aku dulu..korang memang terbaek...aku windu bangat masa nie...belajar selama 3 tahun banyak sangat kenangan manis bersama korang sume...specially student batch aku..budak taek cicak sume..hahah...kami dipanggil taek cicak sebab kami bebudak hospitality kena pakai baju itam putih..x pelah janji kami punyer displin baek??hahahah...baek sangat la kan..banyak sangat memories yang aku lalui masa kt kolej dulu macam2...untuk kembau aku emma n roomate aku ayu korang ingat x makan biskut cicah air sirap...kusut siot..sugar dady x mo belanje..ahahhahahahahah...pastue ko ayu asal nak tido jew kine kacau...asal nak tido jew kine kacau...pastue umah paling bising sekali umah cape??hahahahahahah....sambal goreng kering aku memang terkenal la kt umah kite dulu..baju sume kongsi...hahahahhaha..mandi sesama..ingat lago masa kat asrama dulu bukak nasik jew bau babi...terus tutup balek..makan maggi tomyam ngan cili uhhh..berdesup telinga..dulu aku memang kaki tido...aku nyer pagi pukul 12tgh..aku nyer tengahari pukul 4 lebih..aku nyer malam pukul 1 pagi..banyak gile kenangan aku...maen kejau2..hahahahahah..siot tol la...x leh trima...untuk bebudak Dip In Tourism Mngt...memang besh giler class ngan korang..aku gindu...sangat..budak TOURISM paling nakal masa tue aku ngan emma..ingat lagi..asal dalam tazkirah pagi jumaat jew..ade jew isu sesumpah..hahha..ade kena mengena ngan aku ngan member baek aku la tue...besh...so layan la..gambau akan di kemaskini dari masa ke semasa mengikut mood aku...('',)



gambar nie ade maksud disebalek nyer...korang tak baek tau mentang-mentang telinga aku capang korang panggil aku mickey mouse..pastue mase pi Cameron korang boley suh aku amek gambau ngan cartoon nie..sob...sob...sob...

ha yang nie gambau sebelum bermulanya malam perpisahan kami bebudak hospitality batch DTM2 ngan DHM11..posing dulu..harus..maklum la mase tu aku kan yang paling bizi untuk majlis nie..semangat tue...aku dolu-dolu memang suke bangat amek gambau..sampai sekarang..walaupon dah kurang sebab aku dah jadi...hua..hua..hua...tu...tengok figure aku dulu..sekarang...ni sume asben aku nyer salah la nie..hahaha...boleh cam tue erk?? 

tengok aku tue..kan aku dah kate aku memang suke amek gambau???yang pakai baju sejokkk itam tu aku lah...


ni pon bukti nyer....


ha yang nie paling cun sekali yang tudung biru tue aku la....ngan bebudak tourism...
 
nie sume batch aku Dip In Tourism Mngnt ngan Bebudak Dip In Hotel Mngnt..kami sume adelah budak hospitality yang bebaek...


nie roomate aku..dari kiri emma..aku yang kurus tue..ayu..ngan marcona @ nadia..hahah.. jangan marah erk..nadia...sume pn rahsia aku diorang tau..mana aku pegi ape aku buat...syhhhh...simpan k!!biarlah rahsia..hahahahah

 

yang nie mase tengah bizi ngan pameran...sempat lagi nak bergambau..kan aku kate aku memang suke bergambar...('',)








No comments:

Post a Comment