Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Tuesday, December 14, 2010

bAntaL BusyOKKKKKKK


ha nie bantal busyok dhiya..bantal nie seusia dhiya...di design oleh mak sayer Pn Mahayom...kecik jew bantal nie..ukuran dalam panjang 20cm lebar 14 cm dalam lebih kurang cam tue la...bantal busyokkkk nie kalo x de alamat nyer x lelap la mata anak aku hoi...sarung die yang warna merah tue pon die x mo tukar...mesti nak sarung merah tak mo sarung laen..penah dulu ade la cerita hamba allah nie(bdk kecik)sorokkan bantal anak aku..cian berhari tak dapat tdo nyenyak...at last jumpe gak...dah tu tak mo mengaku sorokkan bantal anak aku!!hempok kang!!bantal nie ade 2 bijik sebenar nyer..tp satu gik tue cicir kat TESCO..hai nak patah balek carik memang la tak jumpe..cleanar nepal tue dah buang agak nyer...sib baek yang satu gik tue die wat memain jew...bantal dhiya nie sume pon suke bau..walaupon kekadang bau.....hancing...busyokkk..macham....sedapppp tau.....sekrang nie hobi die bile nak tdo bile tengok tv..hobi die ngan bantal nie adalah.......korek kat idong..ikut adek2 ipau aku...pak cik ngan pak chu die....siap adek ipau aku tarikan benang bantal yang ujung tue supaya dapat dhiya wat geli2 kat idong die...hahahahhaah...boleh erk cam tue..hihihihi...

No comments:

Post a Comment