Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Thursday, December 2, 2010

kawan baek?susah bangat!!

aku memang geram ngan orang yang bernama manusia yang buat baek ngan hamba ALLAH..bersebab means untuk kepentingan diri sendriri..aku tension ngan orang macam tue..sebab aku bukan orang macam tue..kadang-kadang perlulah kite buat baek ngan orang atas sebab yang aku pon tak tau..tp jgn la asyik nak menggunakan hamba ALLAH tue dengan kepentingan yang kononya sangat la penting...aku memang fedup ngan kawan macam nie...tu pasal la kalo nak cakap pasal kawan baek nie aku memang ade yang betol-betol aku declare sorang jer..iaitu PN EMMA FIZIEANA..die bukan lah hebat sangat..tapi die sesuai dijadikan kawan..sebab susah senang die ade bersama-sama aku..sampailah sekarang walaupon kami berdua telah berumahtangga..napelah aku memang selalu berdepan dengan orang macam nie membuatkan aku selalu tension..janganlah kamu pergunakan orang laen untuk kepentingan diri sendiri!!berdosa tau tak...bila keadaan dah stabil sikit jew..hamba ALLAH itu kamu biarkan...aku geram sangat la geram..sampai kalo mase nie aku pi clinic aku gase darah aku memang tinggi naik...aku tak paham la orang macam nie pon ade dalam dunie..kenapa lah kamoo cam gini???tak rasa bersalah ker??aku mmg yang jenis kalo berkawan memang susah senang nk sesama walaupon kawan tu bukan lah yang terbaek...tapi aku tetap gak kawan..korang geram tak bila ade orang camni dalam dunia....tu pasal la manusia nie susah nak ingat kebaikan seseorang tapi senang nk mengingatkan kejahatannya...nape..ha..ayat nie adalah untuk renungan aku jugak..tapi aku bukan lah manusia yang mudah lupakan kawan..walaupon aku senang(satu hari nantilah..insyallah)..entry nie aku khaskan untuk CAPE MAKAN CILI DIE TERASA PEDAS!!!!ni blog aku..suke ati aku anak kutuk korangkan?boleh macam tue erk??nasiblah..aku pon tak perlu jaga hati cecape sebab hati aku pon bukan orang laen jagakan..jadi naseblah..geram memang aku geram..geram..geram..geram dengan orang yang banyak ragam!!!!!

No comments:

Post a Comment