Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Wednesday, November 24, 2010

miss him damn much!!

pejam celik..pejam celik dah masuk tahun baru dah..dan dah 7 bulan jugalah aku x dgr suaranya..dan 7 bulan jugalah celoteh nyer x aku dgr lagik...dan 7 bulan jugalah tiada insan bernama baba dalam idop aku..7 bulan sudah aku jd ank yatim..aku rindu bangat sama baba!!!bak kate mak aku nangis ayer mata darah pon baba ko x kan kembali..aku pecaya baba aku adalah seorang yang sgt tabah dan kuat..banyak sgt2 kenangan dengan nyer..walaupon pada fizikal nyer die memang nampak garang..tapi sebenau nyer die adalah seorang yang penyayang..baba aku pergi sebelom sempat aku nk balas segala jasa2 die..ingt gik mase kt kolej dulu..kalo boleh ari2 nk datang tengok aku..dulu2 masa die ade..asyik nk berleteh jew..smpi kiteorg pon x sanggup nk dgr..rupa nyer bile dah x de barulah kami semua terasa...sememang nyer die sakit..aku satu family tau...dan sebenar nyer ALLAH S.W.T dah bagi petunjuk yang kami sekeluarga akan kehilangan die..tp kiteorg sume lalai...aku ingt lg sebelom 2-3 bulan baba nk meninggal..aku ade mimpi die meninggal dan gigi aku atas dan bawah patah..rupe nyer aku akan kehilangan org yang tersayang...terasa la sangat2 baba x de..selalu baba akan merajuk kalo kiteorg balik umah tp x salam atau cium die...satu gik yang paling touching kalbu aku niey...masa buzday die tahun nie..kami adek beradik sorang pon x wish...nape la kami cm nie...baba ckp kt mak..ank2 x ingt ari jd kite..kite rasa umo kite pon x panjang..YA ALLAH..semoga ALLAH sahaja yang ampunkan dosa2 kami...masa baba sakit kt hospital selama 24 hari dan selama 2 hari di wad biasa dan 22 hari di CCU pon kami adek beradik bekerjasama seboleh nya meneman mak yang setia menanti baba...dan 3 hari sebelom baba meninggal adalah ANNIVERSARY mak dan baba....ALLAH lebih sayangkan nyer..dari die seksa lebih baek pergi..walaupon kami semua dalam keadaan yang tak percaya..tp kami pasrah..baba pergi meninggalkan kami jua pada 1 MEI 2009 jam 2.45pg...tarikh dan waktu yang akan ku kenang sepanjang hayatku....nanti aku upload gmbr2 arwah..cedih giler nieyyyyyhhhh.....

No comments:

Post a Comment