Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Tuesday, November 23, 2010

eXciTeD gEdiKkkksss....TERIMA KASIH CEKGU..

hua..hua..hua..semangat baru nk mulakan tahun 2011...HARUS ade diary...berkobar2 aku nieyyy....ni la akibatnye dari ari2 bace blog ntah cape2..aku click2 kuar so aku bace la..aku pon dah terpengaruh gak..x pelah..ade gak sesuatu yg aku capai atleast walaupon dah ujung tahun...jd nk dedicate first time tulis kt blog nie..TQ pada CEKGU ALFIDAH!!abes tangan saya di ROTAN!!tq sebab ajau saya sekaligus memperkenalkan saya dengan dunia blog nieyyy......TQ kak...terbaeeekkkk...so saya akan update frm day to day bagi meletopsss gitu!!ye ker???bergantung la kat aku yg agak suam2 kuku gitu kan...so blog nie akan jd tempat aku luahkan perasaan..tempat aku cite pasal family aku...tempat aku cite pasal tempat kije aku..tempat aku cite pasal anak..tempat aku cite pasal en suami..tempat aku cite pasal life aku..tempat aku cite pasal my future vacation..tempat aku cite pasal ape jew aku nk cite..tempat aku ngomel..ngumpat...so..aku cakap awal2 ni blog aku..AKU PUNYER SUKE ape aku nk wat ape aku nk cakap ape aku nk tulis ape aku nk cite...wahh.....amaran la plks..x lah...terlebih sudah...hihihihihihi..check it out!

No comments:

Post a Comment