Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Thursday, November 25, 2010

gud pren...

bie ko la kawan aku dunia akhirat...semoga allah jew lindungi persahabatan kie...ceh...ayat nak manis..lebih sudah aku niey!!!!x pe la...aku mmg nk story mory pasal kawan baek aku yang aku dah kenal almost 7 tahun..x la begitu lame tp keakraban kami mengatasi segalanya..wah..gitukan..aku x tau la nape aku boley tahan ngan minah sorang nie..walhal perangai die memang semangkuk...hahah..kalo ko bace entry nie..sowey beb!!kihkihkihkih...tp aku mmg sayang ko..boleh dah kutuk pastue kate sayang??hahahah watevr..saya ade seorang kawan baek..name die EMMA FIZIEANA BINTI ROSNAN..glamourrr seyh...name ko aku publish tau!!kawan aku seorang yg kuat cemburu..seorang yg mmg sgt mengada2!!seorang yg cepat terpengaruh..seorang yang otak terang benderang(coz mse study aku study sampai tergolek2 ko rilek tdo wat taik mata..n alunkan muzik untuk aku ko yg dapat ngetops gitu!!!)aku ade mana ko ade..mane pon ko kije ko tetap angkut aku sekali..tulah yang buat ko besh!!kite kuar sesama2..baju kongsi..panties..opppssss...nonononononono..hihihii..ape aku pki ko pon ade..sampai tinggi..berat...rambut..muka..kulit..eh x aku putih ko ade dark2 gitus..sume nye sama..ape gik..tdo pon bunyik alah2 same..kalo dulu mase belajau kite jalan sesama org x pat nak bezakan mn ko mn aku..sbb kite nampak same dari belakang..sampi ko ingat tak kite kencingkan asben aku kate kite kembau die pecayer..hua..hua..hua..ape baju aku ade ko pon ade...sume kongsi k!!mandi sesama..opsss..sekali gik..hihihi...banyak gile benda bodoh kite wat sesama..ko plak asal gado ngan boypren datang umah aku!!!hahahaha..sampai baba ngan mak aku dah sayang ko..ko tau 2 minggu baba meninggal baba ade tanye pasal ko tapi aku x berapa nk ingat...mase tue ko x de masa nk datang umah aku...x pelah benda pon dah lepas..sampai seruan aku kawen dulu ko aku tinggalkan ke belakang!!hahahah...aku nikah ko datang kejap je..ko kine pi tour..ko tau tak aku sedih??ko memangkan suka wat aku nangis!!aku beranak ko la kawan aku yang setia melawat aku ...sume family aku dah kenal kokan..glamours you..gedikss jew tau..eh ape aku merepek nie..sebenar nya aku bak tulis entry pasal ko kawan sejati aku bak kate omputih UR MY BESTPREN...hihihi...nanti aku upload gambau kiteorg mase zaman kegemilangan dulu..zaman gediks2..zaman menggatal..mcm zaman la..mcm la dah tua sangat kan nk ckp zaman plaks...x kuasa aku...tggguuuuu.........

No comments:

Post a Comment