Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Friday, March 4, 2011

ape la...

perghhh...lame siak aku x hapdet blog tercenta nie...manyak keje aku kene buat..pastue kene tanggung keje cekgu aku gik yang dah meletop..manyak aku nk citer actually dan typing haku kali nie mesti jd cm gojak...hahahah...citer campor2...layankan ajew...
fisrt thing haku memang lately nie manyak giler problema yang melanda....dan aku sangat tension sehingga aku berjaya mengatasi segalal problema haku nie ha...fenin ngan keje ngan kat umah...sume fenin...
macam2 yang haku nk citer tentang minggu2 aku yg very de bizi la kono nyer..ngan kampong haku yang x de ayer..tapi aku mandi erk...berhari2 x de ayer...memang betol la...pastue ngan orang kampong yang begebot amek ayer..pastue ngan..aaaaaiiiii...manyak gik la...tapi aku dah luper...hahahhaha...buley???
bab kat opis plk..ngan orang kat opis nie yang bagai perangai...walaupon haku bukan nyer baek sgt...kan??(walaupon haku x baek tp aku tak pura2 baek)biasalah pegi la mana2 opis pon mesti gamai yang maen politik...yang suka amek tau pasai orang la..tapi aku nk nasihat kat orang nie la kan...kalo ya..ya..nak tahu pasai orang..nape nak tanye kat orang laen???buley?dah tue depan manes mulot cm gule kan..belakang busok cm bau petai..jering..rebong..kedas...taek...bangkai...segala bau la kan..manes sangat la mulot ko tu kan...modoh x berajau!!!!ko kalo nak tau hal orang jat segala macam lobang ko korek..bile dah tau ko pon alah2 baek la..walhal..nauzubillahminzalikh..ko nyer hati ALLAH jew yang tau..kalo buley ko nyer nak tau hal orang dalam spenda pon ko nak kire bape manyak bulu kan???kalo menda nie la berlaku kat zaman2 haku mengganas dulu memang mampos ko haku pijak kan...jgn ingt ko gelak orang gelak bermakna ko hebat..aik??peribahasa ape plk haku pki nie...aku memang aim jew nk bagik ko tau...aku pon bukan la baek sgt kan..nobody perfect kan..tp haku x sound belakang tau...aku sound direct..tu pasal org kate haku molot jahat..lantak la...arwah baba haku dulu penah kate "ana molot ko nie kan??esk2 jgn sebab molot ko nie..badan binasa..."hahahah...cm ne nak buat baba..kalo x kang org sesuki hati nak menyaun kite kang...baek sebelom die leas peluru..haku bagi dulu...holey dah penat tangan haku menaip nie...penat hotk aku pikir ape ayat nk mengarut nie....aku begenti kejap..jumpa gik next entry

*selingan pagi nie haku makan nasik lemak sedap...cape belanje???

No comments:

Post a Comment