Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Monday, March 7, 2011

kan dah kena

semalam nyer al-kisah...asben haku pi la ajak adek2 die temankan kami kuar coz ingt nk belikan dhiya baju..coz dahlame x belikan die baju jalan..so tunggu nyer tunggu dekat col 9pm adek ipau haku bau tbe umah mak aku..xo..ape lagi tanpa membuang masa kami terus pi terjah ke mahkota n direct pi kat Reject Shop..xo..nak di pendekkan citer..mase tu bau la jam haku nie menunjukkan pukul 9.30pm..mase tengah dok pilih2..ade la plak suare sumbang jantan ckp"oooiii..cepat la dah nak tutup nie!!!"aku pon dengan jawabkan la..""ooooiiiiii....apsal plk???''...
dengan terkocoh2 aku memilih baju die...dapat la haku sambau 2 pasang ngan panties die..same jalan haku gase dalam hati asben haku mesti dah kate..."mesti kene budak nie...."aku pon tbe kat counter..aku sound kakak cashier tu uyang aku nak jumpa person incharge...atau manager die...

haku: kak saya nk jumpa person incharge atau manager

kakak cashier:nape????

haku:saya nak wat complain la...

kakak cashier:nape???

haku:(ape bodoh ko nie dah haku ckp nk wat complain lagik ko nak tanyer nape kan...)saya nak complain mase saya tgh pilih barang ade either dieorg suh aku cepat sebab nak tutup??buley cm tue...saya beli tau barang..bukan tengok ajer tau...

kakak cashier: manager x de..person incharge pon x de...

dalam hati haku x de erk...

haku:x de...x pe saya tggu sampai die dtg sebab saya nak wat complain..atau 2 ekor yang tercegat depan pintu tu mintak maaf kat saya!!!!!!!!!!!!!sebab die kuang hajau..dan die x buley sound saya cm tue...
(salah orang la beb ko nak sound!!!!)

pastue kakak cashier tue panggil la 2 hekor berok tue suh mintak maaf kat haku...ayat cm syiaalll..kak saya mintak maaf????buley cm tue..selamba badak haku jawab terimah kasih..laen kali belajau budi bahasa!!!

moral of d story iz..mase tue jam bau pukul 9.30 hokey??yang ko nak tutup awal2 nape??nie la melayu..kalo pi kedai cina..selagi ade customer selagik tu die x kan tutup...tu pasal die nyer kedai maju jaya gemilang terbilang!!!!


selingan..asben haku kate ape la ayg nie..tu pon nak marah!!erkk...hallllooo abg u noe me rite???so lagik nak tanye itu pon nak marah???buley cm tue erk???x bagik kang bau ko tau!!!

No comments:

Post a Comment