Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Wednesday, February 23, 2011

tension yang menyebabkan stress(@@)

sekang nie macam2 berlaku dalam idop haku yg aku sendri x tergamak nak luahkan....YA ALLAH..apekah yg cobe ko tunjukkan pada hamba mu ini..apakah dugaan ini YA ALLAH..semoga kau ampunkan segala dosa yang penak haku lakukan...amin...
mood yang sgt2 x de untok masa nie..yang hade cume MOOD TERTEKAN DENGAN KEADAAN SEKELILING...DI OPIS YANG PENOH PANCAROBA...DI RUMAH YANG SANGAT MEMENINGKAN KEPALA...
AKU?????KEADAAN AKU SEKARANG ADELAH YANG TERSEPIT KAT CELAH KELENGKANG...hahahahha..nk jugak mengarut!!!!!!!!!!!!!!!!!!AKU YANG TERTEKAN SANGAT SEKARANG NIE...
aku punyer la tension nie sampi dah x leh nak cakap ape...ape pon yg datang sekang nie aku cume menangis...dan...menangis...dan menangis...aku pon x tau sekang aku nie nape kuat naw melalak....siket2 nak melalak...buley...di OPIS..MOOD:NAK BEGENTI KEJE...di RUMAH MOOD:NAK CRIK UMAH SEWA....

sebab mook haku sangat la x hokey...hokey....sampai aku gase nk masuk tanjung rambutan....huaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment