Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Friday, February 11, 2011

malas...tapi..

image from google

 malas..malas..malas..sampaikan cekgu haku tanye "ana nape dah lame x update blog"...jawapan untok cekgu adalah.."saya malas la kak"...huaaa...... 2 minggu yang sangat kusut untok haku...jage asben yang demam x bebaek...pastue datang keje ade plk menda yang harus haku settlekan dengan urgent sebab kalo x asyik nak bertanye je..aku malas sangat...so sume nyer harus haku settlekan..pastue nak prepare untok buzday dhiya diz valentine nie..sungguh kebizian yang teramat aku menci dan melampau..tdo yg tak cukup sebab walaupon asben demam aku tetap harus menjalankan tanggungjawab..siyes..penat..penat..penat..pastue dengan last week yang ari2 berjalan kuar untuk settlekan kenduri untok arwah baba aku...pastue ngan melayan asben haku gik..pakej yang cukup lengkap hokey...siyes haku memang penat giler..tetibe datang plk semangat dari cekgu haku yang menanya...

image from google

shaku memang x cukop tdo...mantok sampai ari nie haku pekena kopi kapal api..untok hilangkan mantok...haku gase nak aje coti ari biasa pastue tdo sampai bengkak mata...


image from google

 niat kat hati memang la haku nak update blog nie sebab manyak menau peristiwa dan gambau-gambau yg haku hambek tapi x sempat nak update..hurmmmmmmmmmm.....dan akhirnye akibat daripada teguran cekgu haku..terusssss datang die nyer spirit of the coin untok haku update blog......wuaaaaaa.......

sekian....



p/s:akan cobe untok masukkan gambau-gambau yang telah haku ambek

No comments:

Post a Comment