Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Monday, April 14, 2014

nov 12- april 14

ketiadaan airmata lagi untuk haku jatuhkan

aku nekad memaksa diri ni supaya pura2 yang tiada ape akan berlaku
 
diam aku

senyum aku

sabar aku

tabah aku

menangis aku

merintih aku

merayu aku

memohon supaya kau sedar yang semua ini adalah lakonan dunia
 
hanyelah untuk menunjukkan ketenangan hati ini

senyum aku hanyelah menunjukkan yang aku kuat tapi sebenarnya

tabah aku hanyelah ALLAH saje yang dapat bace isi hati ni

sabar aku hanyelah kerana aku seorang yang lemah untuk memberontak lagi

berat mata memandang..berat lagi bahu memikul

sedey aku hanye tertahan dek hati yang sangat luka....tercalar

bagai di toreh-toreh dengan pisau

berlubang-lubang bagai diketuk dengan paku

setiap kali berlaku..setiap kali penyesalan

tapi sentiasa berulang

setiap kali antara kau dan aku

setiap kali itu pasti akan diketahuinya

kenapa perlu mencanang kehidupan kita

menyakitkan hati tapi kenapa aku perlu jelaskan yang semuanya adalah bersebab..

tak kau pandangkah cinta ku yang melangit hingga kau pon tidak dapat menandinginya...

sedar dan berubah adalah jalan terbaek...



**peehhh...jiwang plk ptg2 ni..ini adalh kemahiran haku sebenarnya..hahah...*


##aku budak sastera## 
 

No comments:

Post a Comment