Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Tuesday, April 29, 2014

28.04.2014-29.04.2014

 until???
I felt like I wanted to cry...cry n cryyyyiiinnngggg... ...  
sitting alone crying and continued to cry if it relieves my heart...
 I may not be able to receive all dis shit


its not easy to take care of everybody's heart
although i try...n always try...
even painful burning pain!!!I still  survive

jika mampu jauh nak aku membawa diri ini...berehat...bertenang...memujuk diri sendiri
bukan sekali..berkali-kali sampai aku naik lali 
tapi aku hanya manusia yang digelar perempuan mempunyai hati yang lembut perasaan yang mudah tersentuh
tidak pernahkah cuba kau faham semua ini berlaku atas sebab apa?
kenapa perlu cari jalan penyelesaian dengan cara yang salah?
kenapa perlu cari jalan penyelesaian dengan cara yang melukakan hati aku ?

mudah dan senang engkau memberikan 1001 alasan
tapi terfikirkah kau atas apa semua ini berlaku
pernahkah kau terfikir yang ini semua memusnahkan
sakit yang aku rasa tidak akan sesiapa pon dapat ubati

bagaimana hendak aku cuba kuatkan hati melalui hari2 dengan engkau
bagaimana hendak ku kabarkan pada hati ku yang telah rosak ini
bagaimana aku nk menghadap hari-hari mendatang

hanya satu soalan  yang bermain di mindaku ketika ini
hanyalah kenapa...kenapa...kenapa...kenapa...

peritnya ku pujuk hatiku ini untuk terima semua...
sesungguhnya setiap perbuatan kita adalah bergantung pada niat
diibaratkan seperti menghantar surat...
jika salah tulis alamat maka salah la tiba tempatnya

dari titisan airmata ini aku belajar mengerti
dari rasa kehilangan aku belajar menghargai
dari sebuah kemaafan aku wujudkan rasa harapan

juz bcoz i laugh a lot it doesnt  mean my life is easy
juz bcoz i hve smile on my face evryday doesnt meant dat sumtin is not bothering me
I CHOOSE 2 MOVE ON N NOT DWELL ON ALL NEGATIVE IN MY LIFE
COZ EVRY NEW MOMENT GIVES ME D CHANCE 2 RENEW ANEW
I CHOOSE 2 BE DAT..
ku pujuk hati ini mengatakan semuanya datang dari ALLAH


DEAR U!!!!I STILL REPEAT THINGS U SAID 2 ME IN MY HEAD!!LIKE A RADIO!!! 








## aku budak sastera ##



No comments:

Post a Comment