Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Friday, January 10, 2014

tidak sama sekali

aku ade pengalaman hidup yang sangat menjekelkan pada haku la kan....dan sangat buat aku sakit dari segi zahir dan secara mentallity nye sangat menggangu emosi haku...

aku memang susah sgt nk membenci orang tapi sekali haku benci sampai mati pon haku x boley maafkan...hati haku boley jd selembut2 jeli dan sekeras2 batu(betol kepepatah ni)..hahaha...

dalam hidop haku haku masih mampu ketawa berdekah dihadapan semua orang sedagkan hati haku...senang n simple...aku adalah jenis orang yg x suke mengganggu hidop orang tapi once da kene kuis...walaupon sebesar zarah..x akan hai haku mampu maafkan seseorang itu walau siape pon die dalam hidop haku...

dan seperti sekang seperti yang berlaku dalam hidop haku..xkan mampu haku nk maafkan kamo yang telah membuat haku begini cara nye...dri mula hingga ke akhirnya...aku bersumpah setitik air mata haku jatuh sebabkan kamo...aku xkan halalkan dan setiap kai itu kamo akan dapat balasan...

dan salah seorang kamo itu adalah seorang manusia yang berperangai seperti hanjing ..hanjing itu adalah binatang..jd kamo adalah binatang!!!!!!!!!!!!!pangai si polan ni kan sekang stalker watsup aku setiap hari..pastu tgk status aku...tgk pic profile haku...then update kt status watsup die...eh wadefak la pangai ko..ape yg ko dapat???

dear bolshit u can says anything about me..my weakness..how i treat my kiddos bad or gud!how i manage my kanda...n how i treat my family..but u??? bad or gud!how i manage my kanda...n how i treat my family..but u???nothing!!youuuu???u'r nothing still scrolling up ur smartphne like a bolshit ...stalk me!!!

pastu buat2 status kt FB padam...no confident level langsong la ko niekan..poor u..then ade satu status tu ditujukam khas utk haku....."bile time2 hujan mcm nie terhengat aku zaman2 naek moto dulu..ade sowang pompuan ckp kat haku kesian ko kan hujan2 naek moto!!sekang aku dah ade semua malah lebih drpda ape yg die ade.."itu kate die..hhahah gase tergelak terbahak2..bukan nak meninggi diri..aku x de ape yg ko ade??eh..ape je kot yg ko ade....pastu status umpama cakap kt diri sendiri...hahahah...kesian kan...ingt nk lemparkan aje cermin kt muka die yg ..subhanallah...

riak kan..riak bagai sgt stalker ni...kengkadang org yg dulunye x de pape tetibe allah kurniakan die dengan hanye sedikit harta utk nak  menguji...ntah la kan..masing..masing...dan masing

utk terima dan memaafkan ape yg telah dilakukan hanye mimpi sahaja...sekian...

No comments:

Post a Comment