Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Thursday, May 16, 2013

tee tunang..last year

mampos..perap gambau dari tahun lepas..giler la..mmg boley dikatekan lately ni aku jadik badang..hahahhah..maklum la scop  koje baru yang mencabar..alhamdulillah dan inshaallah...akan terbayar semua nye melalu keberkatan...okey layan gambar ade sedara aku yang sowag ni tunang...x ingt bile tp biase la pic dlm dslr mmg setting dengan date..xo layan...

 dengan mak lang..makk die lew

 gambaudua diatas adalah kami di sebalik tabir...
 anak-anak buah @dayang dayang...
 dengan buah hati die sape lg kalo bukan ank haku dhalea...mmg kesayangan mak ngah tee die..sesame turut serta mnjge mse aku dlm pantang smpi sekang..tu yg mmg sayang tu..
 kakak ipau..adek ipau..sepupu...
 kakak ipau dengan baba nyer...
ha ni dengan tunang die zul yang ala..ala pemalu..ahaks....langsung nye inshaallah tahun depan..pelamin ambek kat mmber aku...mmg santek dan terbaek la mummy..mmg totally berubah muke die ni...ade yg ckp bile da makeup mmg nmpk mcm muke aku..ape tak nyer sesame membesar...

No comments:

Post a Comment