Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Monday, May 13, 2013

berjaga-jage @ berhati-hati...

sekadar nk berkongsi sahaja...apakah yang patut kite buat jika ade diantara kawan yang disekeliling kite yang boley di ketogerikan sebagai "kawan baik" mengkhianati kite...sedeykan...ibarat kate pepatah musuh didalam selimut..pendek cite ni cite haku la...aku sangat sedey...sebab aku memang x sangka..betol la kate orang tua-tuan dahulu...baik berpada-pada....pada "kawan" tu..aku ucapkan tahniah....aku rase ko paham sendiri ape yang aku maksudkan...selama ini aku sekadar berkongsi dengan kawan-kawan ape yang aku ade..bantu kamo semua tanpa ade sungutan di hati kecil ini...tp kamo berjaya tikam aku dari belakang...sedey sangat...allah maha mengetahui ape yang kamo buat..sepatut nye kamo juga boley tumpang gembira di atas kesenangan kawan yang laen..bukannye kamo saki hati dan mencemekkan nye di belakang die..malah mencanangkan cerita pada yang mmbuka aib nye...tahniah kawan,,aku akn lebih berhati-hati...x sangka perkongsian cerita aku pada kamo menjadi umpatan dibelakang aku..tahniah aku ucapkan..sekarang semmua nya allah akan membayar COD..akan  tetapi atas name persahabatan aku akan cube memujuk diri mendoakan kamo dan kamo...inshaallah..walaupon kamo tikam aku dari belakang...selagi kamo bernama kawan ana..aku tetap akan mmbantu jika kamo memerlukan..semoga kamo mendapat hidayah dari allah...

No comments:

Post a Comment