Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Monday, February 24, 2014

make me touching ....

assalamualaikum n slmat petang...mood ari ni sangat keliru.....sedang cube mencari ketenangan..kekuatan nak menghadapi semua...kadangkala memang aku rebah dan menyerah kalah..rasa nak biarkan aje semua..tapi haku masih ade tanggungjawab dan masih ade yang memerlukan haku...semoga ALLAH memberika haku semangat yang terselit sedikit kekuatan agar mampu dan bisa menghadap semua nie..aku cube tersenyum dan cube menyedarkan diri yang setiap ape yang berlaku pasti ade hikmah..cube meyakinkan diri ini adalah bayaran yang perlu haku terima dan ini adalah kifarah dosaku yang lalu...ya allah kecil nya dunia..semoga allah memberikan haku ketabahan...kekuatan dan segala2 nya agar aku mampu menjadi diriku....

biarlah orang nk cakap ape..nak fitnah ape...nk kutuk ape..nk buat ape..aku redha kerana padang mahsyar tu kan besar..kite belom tentu tahu kite di barisan yang ke berapa...pada haku..setiap ape perbuatan kite pasti akan mendapat KARMA..cuma perlu tunggu masa yang sesuai..maka allah akn turunkan ujian itu...memaafkan mungkin adalah tidak mudah dan tidak sama sekali cume inshaallah aku cube untuk permudahkan masa hadapan...

i'm not regret dat nothing in my life...evn my past was FULL OF HURT.......I still look back n still smile bcoz it made me who i am 2day...still try 2 be humble n alwys try 2 learn coz i' not a perfect person n always make mistake..n appreciate dat he still stay wif me...always b my self...n alwys try 2 be positive.....amin ishaallah.

aku selalu berpegang pada kata-kata hamba ALLAH ini..."..kehidupan adalah umpama sebuah buku...setiap hari adalah episod baru...kehidupan juga umpama roda...adakala diatas dan adakala dibawah...dan ianya sentiasa berulang..."

No comments:

Post a Comment