Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Monday, August 6, 2012

5 Ogos 2012

semalam nyer citer nie....aku punyer la bangga dengan anak dara haku nie...aku dah post pon dalam fb baru jap nie...nasibla haku tau mesti ade yang kate lor..itu pon nak post...suke ati haku la kan...haku ade..ko ade??...ade haku kesah...hahahha...puiiiiihhhh....
aku nak story pasal dhiya yang berpuasa semalam tanpa bersahur..akibat dari kesedapan haku membongkang..hahahahaha...tahniah la bucok mummy....mesti nak tanye nape haku bangga....firstly aku berjaya latih die berpuasa seawal 5 tahun....second...die berjaya berpuasa berpuase selama 12 hari...4 hari tinggal sebab first day tu aku bg permision die halfday...dan yang selebey nyer die x sehat....dan yang paling membuat aku bangga semalam....die mampu berpuasa walaupon die tak bersahur....tapi berbuka...ha amek ko...bile kenangkan semalam nyer peristiwa...nak menitik ayer mata haku...sedey haku dengan kemampuan anak haku...huaaa...touching la plak..nak emo sekejap..heheheh...congrate dhiya

 ha nie gambau semalam...sedey haku tengok die..tapi prinsip haku selagi die tak berbunyik nak berbuka...aku pon diam ajelah...kejam tak??
nie nak selitkan gambar yayang haku si dhalea....tengah tido-tido ayam...

No comments:

Post a Comment