Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Tuesday, April 10, 2012

prepare..

minggu nie last haku mengandung kot..ye ker?kalo la anak haku nak keluar minggu nie...hehheheh...xo barang-barang mase aku 8mnths baru prepare hokey...8 bulan aku ulang lagik...8 bulan...setelah aku sedarkan kandaku yang aku Doctor kate maybe aku beranak awal yeerk...tp x leh nak salahkan die gak sebab manyak menda die nak pikir...manyak benda die nak buat...xo memang die takde mase...kecian gak die kan...weekand pon keje..nak share siket..heheh...rezki anak aku yang kedua nie...asben naek pangkat..memang tak cakap congrate kat die depan2..kang tergangkat plak..bukan buley di puji kandaku itu...pantang kang..hheheheh...rezki anak kan...nie ha antara barang yang aku dah prepare la...maklumla...dah lame x de baby..memang sumenyer kene beli baru...Dhiya pon dah 5 tahun..baru nak dapat adek...xo sambutan memang cam anak pertama la...disebakan dah lame x beli barang-barang baby...terasa sumenyer mahal dan aura nak beli tu memang melebihi la segala nyer...nie pon separuh dari barang nyer yerk...diulang...hanya separuh..buley bayangkan...????separuh!!!.....heeeeeee.....

 yang nie dapat free...clinic Dr Teo bagi.(haruslah free kan separuh promote...separuh lagik sebab nak beranak kat die..harus kipas lebey la kan???)

 
 yang nie beli on9...sebab kalo beli kat stall yang kecik2 tu cm ade mahal siket kan...xo lepas geram beli sekali harung..12 pcs x smpi rm100..murahkan??


 nie yang dah prepare nak bawak ke sepital...




 yang nie plak barang haku...pon separuh yerk...

psssttttt......barang-barang nak beranak nie sume masih dalam umah tau...x bawak pon maspk dalam kete..buley??

No comments:

Post a Comment