Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Wednesday, October 12, 2011

~~TAHAJJUD CINTA~~

Dulu Nur Kasih...sampai arwah baba haku pon layan gak...sekang sebuk ngan tahajjud cinta...jumaat jam col 9pm je aku mesti dah depan tv..kengkadang sampai bertekak ngan en asben..sebab die nak tgk dragon ball..tapi die terpaksa mengalah sebab..ari2 aku dah bg die peluang tgk dragon ball...n lastly die pon dah terjebak same...citer tahajjud cinta nie memang layan abes la...asal jumaat 9mlm je aku depan tv asal 9 mlm jumaat je aku depan tv..ape nak jadik..jadik la...janji aku depan tv..hehehehe...

 lagipon gandingan pelakon die memang mantap la..Remy Ishak...(of course)..dan hasil arahan Erma Fatima...mostly citerarahan Erma memang  penuh dengan unsur kemanusian..memang layan abesla..

Cam citer Tahajjud Cinta ngan Nur Kasih memang menerapkan konsep yang sme tapi jalan citer yang berbeza ok...cm remy ckp.....


*




*




*




*


      credit to Remy Ishak Twitter...


No comments:

Post a Comment