Welcome Message

Enjoy reading my entries...('',)

I fOllOw

Monday, September 19, 2011

merdeka dhiya..

ni mood datang..mood is coming..jd aku hapdet la blog nie..jadi nie nak citer pasal merdeka anak haku...jumaat lepas tinggal haku berdua ajew ngan dhiya kat umah..daddy die kene pi perbarisan...xo..boring dhiya tdo lagik..aku bukak la tv..tgk org buat perbarisan..akal pon datang..aku kejotkan anak dara hakubangun..cakap ngan die merdeka ade kat tv....

citer die macam nie...seminggu sebelum jumaat lepas...ade endera depan umah aku...dah kotor la..ntah bebudak mana yang maen2 then buang depan umah haku...xo dhiya nmpk..uolls tau die nak suh haku pungut merdeka tue(dhiya panggil bendera tu merdeka) suh basuh..kate die "mummy cape la yang buang merdeka tu kan..."sangat patriotik anak haku nie...aku buat tak layan jelah...x de keje aku nak basuh bendera kotor tu...then daddy die balek die pesan la suh beli merdeka..asben haku plak layan..ntah mn die dapat bawak balek kan anak haku...

hokey sambong balek d storey haku..pastue akuu kejutkan die mangun tdu...korang tau bangun2 die capai merdeka teros berdiri depan tv smbil kibar2 kan merdeka die...aku ngendap die lagik belakang...lepas captured gambau die tetibe aku gase cam sedih plk...sedihnye haku...memang patriotik betol anak haku nie...layan gambau jom...


 nie sebelom die nampak haku snap gambau die...


 ha....lepas die nampak..ape lagik...


 nak jugak tutup muke guna merdeka die tu..tgk la...hurmmm...


dah..dah...cukop...

No comments:

Post a Comment